Individualizacija kod učenika s ADHD sindromom
Za ravnopravno uključivanje učenika s poremećajem pažnje i hiperaktivnosti u razredni kolektiv, potrebna je prilagodba okoline njihovim sposobnostima. Razlikujemo tri tipa ADHD poremećaja: - predominantno hiperaktivni tip - predominantno nepažljivi tip - kombinirani...
Ispitna anksioznost kod djece s teškoćama učenja
Istraživanja iz raznih zemalja pokazala su da je ispitna anksioznost naročito prisutna kod djece s teškoćama učenja. U radu se daje naglasak na učinke ispitne anksioznosti na djetetov školski uspjeh te općenito na njegov psihološki razvoj. Dat je, nadalje, prikaz...
Osnove edukacijskog uključivanja
Krajem travnja ove godine Školska knjiga je izdala sveučilišni udžbenik pod nazivom "Osnove edukacijskog uključivanja" čija je urednica predsjednica Centra inkluzivne potpore IDEM i stručna voditeljica Učilišta IDEM, prof.dr.sc. Ljiljana Igrić. Riječ je o izvornom...